E-book

Dlaczego napisałem e-book o treningu stopy?


W mojej codziennej praktyce jako trener spotykam ludzi, którzy mają problem z ustawieniem kolana, tułowia, miednicy i biodra. Na każdy z tych elementów ma wpływ stopa. Mniejszy lub większy, to już zależne od przypadku. Wady stóp i problem z ruchem w ich obrębie mogą doprowadzać do przeciążeń poprzednio wymienionych przeze mnie elementów ciała. Kobiety szczególnie powinny zwrócić uwagę na swoje stopy, ze względu na inną budowę swojego ciała od mężczyzn i obuwie użytkowane na co dzień.

O damskim obuwiu pisałem wcześniej tutaj:                                                                                                                                                                                   http://athletichealth-trenerpersonalny.pl/co-sie-dzieje-z-cialem-kobiety-gdy-ma-zalozone-szpilki- 

Natomiast wróćmy do tematu. Stopa jest "połączona" z biodrem. Także osoby, które mają niewytrenowane pośladki i stopy, mogą mieć prędzej lub później problemy z kolanami. Kolano jest pomiędzy stopą, a biodrem. Od ich pracy zależy jak ustawione jest kolano. Warto mieć to na uwadze. 

Te informacje nie mają na celu straszenia, mają na celu uświadomienie pracy naszego ciała i zależności w nim występujących smiley

 

 

Ebook trening stopy:

  • Podstawy pracy stopy – poznajmy nasze stopy na nowo
  • Ponad 50 ćwiczeń włączających stopy do pracy
  • Ćwiczenia od najprostszych do co raz trudniejszych opcji
  • Ćwiczenia lokalne stopy
  • Ćwiczenia globalne, w których odpowiednio pracująca stopa ma ogromny wpływ na całe ciało
  • Przykładowe planowanie ćwiczeń znajdujących się w e-booku

Benefity korzystania z ćwiczeń znajdujących się w e-booku:

  • Zwiększona świadomość pracy swojego ciała
  • Lepsza praca mięśni pośladkowych dzięki prawidłowemu aktywowaniu stopy do ćwiczeń
  • Możliwe poprawienie jakości pracy stopy podczas aktywności dnia codziennego, biegania i innych sportów uprawianych
  • Lepsze rozciągnięcie okolicy stawów skokowych (mięśnie podudzia, ścięgno Achillesa)
  • Wzmocnienie mięśni i ich elastyczności w stopach
  • Lepsza równowaga, która jest niezbędna dla zachowania zdrowia ortopedycznego (mniejsze ryzyko upadków i potknięć) 
  • Lepsza stabilizacja stopy, a także biodra i kolana

 

Podsumowując, każdy prędzej czy później powinien zainteresować się swoimi stopami. W końcu to na nich chodzimy całe życie. Wyobraźmy sobie dom bez fundamentów. No właśnie, ciężko go sobie wyobrazić, to samo jest z naszymi podporami. Pamiętajmy, że nasze ciało jest stworzone do ruchu,a do zdrowego ruchu potrzebuje silnych korzeni. 

 

Przekonałem? W takim razie zapraszam do linku smiley

https://magicalshoes24.com/produkt/akcesoria/ebook-trening-stopy/